Biofor
לטפל בעור
זו סוגיה מקצועית מדעית
Brand Identity


כשהתחלתי לגבש את השפה של ביופור היה ברור שהמותג הזה שונה מכל מה שמוכר מהמדף. ביופור נולד מתוך ידע מקצועי ומדע מדויק, והעיצוב נועד להראות בדיוק את זה – לא עוד מוצר צריכה, אלא תהליך אישי ומותאם.
העיקרון שהנחה את הפיתוח העיצובי היה לקחת את העולם המדעי של מרכיבים פעילים, ריכוזים ותהליכים בעור, ולתרגם אותו לצורות מופשטות שמספרות סיפור. שכבות עור שמתחברות, מולקולות פעילות שמתחילות תהליך, אנרגיה עדינה של שינוי שמתרחשת בכל טיפול. השפה הזו יוצרת חיבור בין פונקציונליות מדעית לאסתטיקה חזותית ומדגישה את הייחוד של ביופור.






בעולם שבו קרמים נמכרים בחנויות או באינטרנט כמו כל מוצר צריכה אחר, ביופור מציב נקודת מבט אחרת. כאן הקוסמטיקאית היא המומחית, זו שיודעת לאבחן, לבחור את החומרים הפעילים הנכונים ולבנות תהליך מותאם אישית. בדיוק כפי שלא קונים תרופה מהמדף – גם את הקוסמטיקה הפעילה של ביופור לא בוחרים לבד.
העיצוב מגלם את הדי אן איי של המותג: מדע מדויק, התאמה אישית, יוקרה ומקצועיות, לצד אסתטיקה חדשנית שממחישה שינוי מתמשך ואמיתי.
כך ביופור מספר סיפור של שינוי בעור, והשפה הגרפית מעניקה לו ביטוי ויזואלי שנוגע גם בלב וגם בעין.















