top of page

פוטלים דיגטל

יצירת שפה מיתוגית עדכנית וחדשנית לעולם הבנקאות הדיגיטלית

Brand Identity, Ui, Digital Product

לשנות את הדרך שבה אנחנו מתנהלים עם הבנק. להכניס קצב וצבע לעולם שנתפס תמיד כפורמלי ושמרני. בנק הפועלים לקח את החירות ואת האומץ לשנות את הדרך שבה אנו חושבים על בנקאות, ופיתח סניפים דיגיטליים חדשים בכל רחבי הארץ. מאפליקציות אינטראקטיביות ועד מיצבי וידאו־ארט שילבנו תנועה, קצב ודינמיות עם פעולות בנקאיות יומיומיות.

האתגר היה ייחודי: לעבוד עם אחד הבנקים הכי שמרניים בישראל כאשר אסור לגעת בלוגו המשושה או להוסיף צבעים חדשים מעבר לפלטת המותג הקיימת. בתוך המגבלות האלו נדרשנו לייצר מסרים רגשיים שמדברים ישירות אל הלקוחות, להמחיש את הקדמה ולקרב את הציבור לעולם החדשנות הדיגיטלית.

poalim_BigPix_1.jpg
poalim_BigPix_2.jpg

פרויקט פיצוח הסניפים הדיגיטליים כלל עיצוב חוויית הסניף הלבן, פיתוח אפליקציות המאפשרות ללקוחות לבדוק חשבון בנק או לחשב עלויות משכנתא, והטמעת שפה גרפית חדשה. שילבנו פיקסלים וצורות אמורפיות המבטאות את המפגש שבין העולם הדיגיטלי לעולם הבנקאות, תוך שימוש בכחול ובאדום המזוהים עם בנק הפועלים, ליצירת חיבור מיידי לנראות הכספומטים אך בשפה עדכנית ורעננה.

 

בנוסף, יצרנו סדרת סרטים המביאה לידי ביטוי את האסטרטגיה לגעת באנשים בכל ממשק יומיומי. הסרטים שולבו בעיצוב הסניפים המיוחדים, ויחד יצרו חוויית בנקאות לא קונבנציונלית שמרגישה קרובה, אנושית וחדשנית.

כחלק מהתהליך עוצב גם לוגוטייפ דיגיטלי חדש לפועלים דיגיטל שאפשר לנו לפרוץ את גבולות הקורפרייט הקיים ולבנות שפה מיתוגית עדכנית שמחברת את הבנק לעולם הדיגיטלי.

 

חברת המיתוג ברוך נאה זכתה להוביל את התהליך כולו, משלב האסטרטגיה ועד לשפה העיצובית והחווייתית, וליצור עבור בנק הפועלים התחלה חדשה פורצת דרך בעידן הבנקאות הדיגיטלית.

poalim_BigPix_3.jpg

Next Project

Tnuva

DESIGNING THE MOST ICONIC AND BELOVED DAIRY BRANDS IN ISRAEL THAT STAND OUT IN EVERY FRIDGE

Brand Identity

next_project_button_tnuva.jpg
בואו ניצור
יחד עבודות אייקוניות!
צרו קשר
אנחנו ברשתות
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

 כל הזכויות שמורות לברוך נאה סטרטג׳יק דיזיין בע״מ 2025

bottom of page