top of page
ק פה ג׳ו
ניו-אורלינס
Brand Identity, Signage & Environmental Graphics

קפה ג’ו בנה לעצמו אסטרטגיה ייחודית שמחברת בין חוויית הקפה לבין תרבות עשירה ומלאת השראה. השפה המיתוגית מתבססת על ניו אורלינס עיר של בלוז וג׳אז מקומות מפגש ורחובות צבעוניים. כשאנחנו אומרים ללכת לאיבוד הכוונה היא לאיבוד במובן החיובי להתרחק מהיומיום ולהיכנס לעולם חדש שמחבר בין קולינריה אמריקאית לאווירה מוזיקלית סוחפת. האריזות התפריטים והחללים מעוצבים כך שהלקוח מרגיש שהוא יוצא לסיור חווייתי ברחובות ניו אורלינס וכל פרט קטן מחזק את החיבור הזה. השחור והסגול הפכו לצבעי זהות המלווים את המסע והאילוסטרציות בונות עולם שלם שבו כל כוס וכל אריזה מספרות סיפור










