Tnuva
DESIGNING THE MOST ICONIC AND BELOVED DAIRY BRANDS IN ISRAEL THAT STAND OUT IN EVERY FRIDGE
Tnuva
DESIGNING THE MOST ICONIC AND BELOVED DAIRY BRANDS IN ISRAEL THAT STAND OUT IN EVERY FRIDGE
יחיעם
מומחים
בקולינריה ארטיזנלית
Brand Identity

איך מותג מוביל בתחומו הופך ליוצא דופן על המדף גם כמומחה לקולינריה ארטיזנלית?
זה היה האתגר שלנו. לקחת את התשוקה האמיתית של יחיעם – עבודת היד, הבשרים המעושנים והנקניקים – ולהעצים אותה לשפה מותגית חדשה שמרגישים בכל פרוסה ובכל אריזה.
כשהתשוקה הופכת למומחיות
יחיעם תמיד ידעו לספר סיפור של טעם, אבל אנחנו רצינו לחבר אליו גם חוויה. החיבור הזה נולד מתוך התשוקה לנקניקים, נקניקיות ובשרים מעושנים – תשוקה שניכרת בבחירת הנתחים, בדיוק התיבול, בעובי הפרוסה וברמת הצלייה.
אנחנו בחרנו להציג את זה לא רק כמוצר אלא כעבודת אומנות – מומחיות שנעשית מדי יום, בשיתוף פעולה עם שפים ומומחים מהשורה הראשונה.











שורשים אירופאיים, נשמה גלילית
ההרים הירוקים והאוויר הצלול של הגליל הציתו באנשי יחיעם את הרצון להחיות מחדש את ניחוחות העישון וטעמי הגורמה מאירופה. זהו הבסיס להקמת המפעל הביתי הראשון, לפני יותר מ־40 שנה – מקום שבו כל פרוסה נולדה מפרפקציוניזם ואיכות בלתי מתפשרת.
מיתוג מחדש – מהחזון למדף
בפרויקט הזה בחרנו לקחת את כל המורשת הזו ולהחזיר אותה הביתה:
יצרנו שפה צילומית חדשה – כזו שמספרת את הסיפור של גליל ירוק, עשן עדין ותשוקה לטעם.
עיצבנו נראות מותגית עדכנית – שמדגישה גם את סדרת הגורמה (Yechiam Collection) וגם את סדרת הבייסיק שחוזרת לשורשים.
הפכנו את יחיעם משם נרדף לנקניקים, לשם נרדף לקולינריה
ארטיזנלית.
התוצאה
יחיעם נשארה מובילת השוק, אבל עכשיו גם נראית ומצטלמת כמותג-על בתחום. חדשנות, יצירתיות וטעם – עטופים בשפה עיצובית שמעצימה את מה שהחברה יודעת לעשות הכי טוב:
להפוך תשוקה למומחיות

















