ר מי לוי
שורש
השקמה
Brand Identity




שורש השקמה נקודת חוויה ירוקה במרחב הקמעונאי
שורש השקמה הוא מתחם חווייתי בתוך רשת רמי לוי שיווק השקמה, המוקדש כולו לעולם הבריאות, החיוניות והטבע. המותג שואב את כוחו מהשם הוותיק “השקמה” ומעמיק אותו אל עבר חוויה ירוקה, אורגנית, טבעית, נקייה וקשובה לצרכן הבריאותי של היום.
המתחם מציע מגוון רחב של מוצרים בריאים: תחליפי חלב, מוצרים אורגניים, תזונה אלטרנטיבית, משקאות ללא סוכר, מוצרים ללא גלוטן ועוד תחת בית אחד, נגיש, ברור וממוכן.






אייקונים בהתאמה אישית מיקרו שפה של בריאות
לכל תחום תוכן במרחב (אורגני, ללא גלוטן, ללא סוכר ועוד) פותחו אייקונים ייחודיים, כולם באותה שפה גרפית של העץ והשורש.
האייקונים מסייעים לניווט קל, משדרים מקצועיות ומחזקים את הבידול הקטגורי במבט אחד.
שפה עיצובית שמספרת סיפור
הלוגו של שורש השקמה מאחד שני מסרים באייקון אחד מעוצב בקפידה:
• בחלקו העליון מופיע עץ מסוגנן, נקי ומדויק
• בחלקו התחתון ממשיכים ומתפתלים הקווים והופכים לצורת שורש
השורש מסמל עומק, טבע, מקור, אותנטיות, והחלק העליון מייצג צמיחה, בריאות וחדשנות. יחד הם יוצרים אייקון זכיר המגלם ערכים של טבעיות ואמינות.


הבידול
שורש השקמה מבדל את רמי לוי מול מתחרים באמצעות:
• יצירת חוויית קנייה מיקוד ערך (ולא רק מצרכים)
• שפה אחידה ונוכחות מיתוגית חזקה
• חיבור רגשי לעולם הבריאות
• פלטפורמה להרחבת תודעת “ירוק” ברשת בפריסה לאומית
חוויית ריטייל אורגנית הכי קרוב לטבע בתוך הסופר
העיצוב החזותי בונה נישה טבעית מובהקת:
• שימוש בעץ, גווני קרקע וחומרים חמים
• מדפים והנגשה בארכיטקטורה “נושמת”
• אלמנטים תקרתיים המשרטטים “פינה אורגנית”
• תאורה רכה המזכירה חוויית טבע
כך נוצר מרחב מובחן בתוך סופר גדול אי של שקט בריא, הפוגה נקייה, תחושת חנות בוטיק בתוך קמעונאות המונית.




סיכום
שורש השקמה מייצר נקודת חיבור בין טבע לחוויית רכישה מודרנית: שורשים עמוקים ואותנטיים וצמרת של חדשנות, מגוון, נגישות וחכמה עיצובית.


