top of page

Tnuva

DESIGNING THE MOST ICONIC AND BELOVED DAIRY BRANDS IN ISRAEL THAT STAND OUT IN EVERY FRIDGE

Tnuva

DESIGNING THE MOST ICONIC AND BELOVED DAIRY BRANDS IN ISRAEL THAT STAND OUT IN EVERY FRIDGE

מאוחדת

החלטה רפואית בנושא מיתוג ותקשורת אסטרטגית בקופת חולים מאוחדת

Brand Identity, Brand Charecter

Baruch_Naeh_MEUHEDET_01.jpg

כחלק מתפיסת האחריות הרפואית הכוללת של מאוחדת כלפי מטופליה, ולאור השינויים בסביבה הרפואית והחברתית, התקבלה ההחלטה לחזק ולהחיות את השפה הגרפית של הקופה. המהלך מבוסס על הבנה כי רפואה מונעת היא המפתח האמיתי לבריאות הציבור, וכי עלינו להנגיש את המסרים הבריאותיים לכל שכבות האוכלוסייה – בצורה פשוטה, נגישה, ואפקטיבית.

Baruch_Naeh_MEUHEDET_02.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_03.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_04.jpg

הרציונל הרפואי

רפואה מונעת שואפת לאתר מוקדם ככל האפשר מצבים בריאותיים טרם הפיכתם למחלה פעילה. כדי להצליח במשימה זו, יש הכרח בהעברת מסרים בריאותיים שמובנים לכל אדם – לילדים, להורים, לקשישים ולבני נוער.

 

בבחינה קלינית של המצב הקיים, נמצא כי השפה הגרפית ששימשה עד כה אינה מתאימה עוד למסר המרכזי החדש של הקופה. האלמנטים הקודמים, ובעיקר הסטריפים הגרפיים, לא הובנו כהלכה והמסרים הבריאותיים לא עברו באופן חד וברור.

Baruch_Naeh_MEUHEDET_05.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_14.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_15.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_11.jpg

הפתרון העיצובי – ארגז כלים לרפואה מונעת

בהתאם לכך, גובשה שפה גרפית חדשה. שפה זו מבוססת על עקרונות פשטות, קלילות ודידקטיות – שפה ש”מדברת בגובה העיניים” ומתרגמת כל מסר רפואי לאיור פשוט שקל לזהותו ולהפנים אותו. השפה החדשה מפורקת לפיקסלים גרפיים, כאשר כל פיקסל משמש כאבן בניין במסר חזותי-בריאותי ברור, קונקרטי ופונקציונלי.

 

כך למשל, נושאים רפואיים כמו בריאות הפה, תזונה נבונה, פעילות גופנית, שמירה על היגיינה, בדיקות סקר ועוד – מועברים באמצעות סמלים גרפיים שמובנים גם לילד וגם למבוגר, תוך שמירה על הקשר חווייתי וחיובי.

Baruch_Naeh_MEUHEDET_13.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_16.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_17.jpg

יישום בשטח – הקליניקה כזירה חינוכית

השפה הגרפית החדשה משולבת במרחבים הרפואיים – בקליניקות, במרכזים לרפואה משלימה, במרפאות הילדים ובבתי המרקחת. הקירות אינם משמשים עוד רק לתצוגה דקורטיבית, אלא הופכים לזירה לחינוך רפואי ולחיזוק הבריאות הציבורית.

 

בשלבים מתקדמים אף פותח עיצוב פנים חדש לבית המרקחת של מאוחדת, עד לכדי חדשנות פונקציונלית הכוללת תכנון רובוטי וחלוקה ברורה של אזורי השירות, כך שהחוויה למטופל היא פשוטה, נגישה ומסודרת.

Baruch_Naeh_MEUHEDET_18.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_19.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_20.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_21.jpg
Baruch_Naeh_MEUHEDET_22.jpg

סיכום רפואי

המסר הברור הוא: הבריאות מתחילה עוד לפני המחלה. מאוחדת מאמצת גישה פרואקטיבית, מבדלת את עצמה מהקופות האחרות, ומובילה תפיסה בהירה ומתקדמת של רפואה מונעת. השפה הגרפית החדשה היא כלי טיפולי לכל דבר – והיא מתפקדת כחלק מהארגז הכלים שמאוחדת מציעה כדי לשמור על איכות החיים של כל מטופל ומטופלת

Next Project

Israel Air force

CREATING A POWERFUL VISUAL SYSTEM FOR ONE OF THE WORLD'S MOST POWERFUL AIRFORCES

Brand Identity, Motion Graphics

next_project_button_IAF.jpg
בואו ניצור
יחד עבודות אייקוניות!
צרו קשר
אנחנו ברשתות
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

 כל הזכויות שמורות לברוך נאה סטרטג׳יק דיזיין בע״מ 2025

bottom of page