Mizrahi Tefahot
STRENGTHENS THE VALUES OF SERVICE AND JOY
Brand Identity


האתגר
מחלבת גל הייתה מחלבת בוטיק משפחתית הממוקמת בכפר תרום ומייצרת גבינות איכות קשות.
אל תוך השוק הרווי המתחרים אשר נפתח בהדרגה למותגי ייבוא ביקשה המחלבה למתג את עצמה מחדש באופן שיבדל אותה מן התחרות וידגיש את האיכויות וייצואות הדופן של הגבינות אותן היא מייצרת.
מטרת המיתוג
בניית מותג המחלבה כשחקן דומיננטי בשוק הגבינות המיוחדות תוך דגש על בידול ובניית עולם מותג המדגיש את איכויות המוצרים ואת ייחודיות סיפור המותג אל מול התחרות.
חיזוק תפיסת הפרימיום המקומי והתמודדות אל מול מחלבות בוטיק מקומיות ומותגי ייבוא.









הבטחת המותג
הגבינות של משק גל מביאות את שמחת החיים והפשטות של פעם.
ההיכרות האינטימית עם חיות המשק וטיפוחן, הגאווה שיש בהשתייכות למסורת רבת שנים של הכנת גבינות איכות והסיפוק מן התוצר הסופי. משק גל דן - Full of Joy - אם אפשר היה להריח אושר, זה היה הטעם שלו.
תגידו ציז'!
הסיפור שלנו פשוט, הוא מתחיל בחלב הטרי שמגיע ממעדרי העיזים והכבשים אצלנו במשק בכפר תרום וממשיך במחלבה הקטנה שבנינו בצמוד לדיר, בה התחלנו לפני שנים לעשות גבינות מיוחדות.
שמאמינה שהדברים הטובים ביותר נעשים בפשטות, באהבה ועם הרבה שמחת חיים. אך תמיד צריך לזכור שהטבע הוא החלק הכי חשוב בסיפור.
כיון שאין מי שיודע לגרום לטעם של גבינה להיות טוב יותר, מאמא טבע. לכן אנחנו מנסים לשמור על תהליכים פשוטים ובעיקר לא להפריע.
פשטות אף פעם לא היו הצד החזק שלנו ואנחנו שואפים תמיד לשטויות מוגזמות.
זה סיפור שמרכב מעבודה קשה, סקרנות, התמדה, סבלנות ובעיקר, סיפור של משפחה.

























